Tuesday, March 18, 2008

Újult erővel

Feltett szándékom, hogy csak akkor írok, ha valóban van mondanivalóm, de előre nem belátható, hogy ez jelenleg teljesülni fog-e. Utóbbi hetekben próbálom összerakni magam, ami főként a fizikai és szellemi fáradtságból való kikeveredést jelenti. Túl sokat dolgoztam az elmúlt 4 hónapban, ellenben keveset kerestem. Semmilyen téren nem volt összhang, de ez remélhetőleg orvosolható. Mármint továbbra is keveset keresek, ámde megszakadni sem fogok. Ez valamivel jobban hangzik.

Sok ötletem volt a bloggal kapcsolatban, hogy átalakítom vagy csinálok egy másikat, ami mondjuk szakmai jellegű, esetleg valami karitatívabb, de egyelőre még csak a cetlire vetettem fázisnál tartok. Közben rájöttem, hogy megfelelő tempóban halad az életem. Hogy mifelé, azt persze nem sikerült kideríteni, de lehet, hogy a későbbiekben sem lesz konkrétabb válaszom a boldogságnál. Ami meg már ellentmondás, hisz nem célom, hanem nyilván eszközöm. Teoretikusan. Amúgy jó ez a jelenlegi állóvíz, és a hangsúly azon van, hogy TUDOM, hogy mindenem meglesz akkorra, amikorra kell. Ehhez a hozzáálláshoz erős löket volt a hétvége egyik programja is, megnéztem a Titkot. És semmi újat nem hallottam, mégis kicsit összeszedettebben állt masszává a sok mellékinfó. Ajánlom mindenkinek a könyvet és a filmet is.

No comments: