Wednesday, December 3, 2008

Délelőttök a kádba'

Jaj, még sok ilyet...

5 comments:

Anonymous said...

Szerintem egy helyen kajálunk!

KeleGen

Kicsi said...

Juuuuj, de örülök Neked! Te, én láttalak múlt hétvégén a westendnél, barátnőddel, hátizsákkal! :) Mellettem mentél el a zebrán, mire ráeszméltem, már nem tudtam utánad futni, mer' piros lett. Kapkodtam a telefonom után, de új, és még nem írtam bele mindenki tel.számát... Így nem találkoztál velem végül. :)

Tessék velem programozottan/ tervzetten találkozni!

Anonymous said...

Szerintem egy ételbárban (bár Te elvitelre kértél), de úgy látszott rendszeresen jársz oda, mert a kiszolgáló srácok mondták, hogy "Szia, Gabi!". Aztán eléggé hasonlított Rád az a valaki. Én meg a sarokban nyammogtam. Egyébként a Gizella utcára gondolok. Bocs, most keltem fel, így kicsit össze-vissza írogatok és nagyrészt nem is erre reagálok, hanem a pü-re.

Üdv, aztán majd találkozunk valamikor!

KeleGen (-ren, -men)

Anonymous said...

Ja, és boldog névnapot! (a barátnőm is Gabi)

Kicsi said...

Hát, ilyet... valóban onnan hozom a kaját. Engem láthattál, csak kicsit változtam... az idő vas foga. :) Máskor tessék kiabálni, akár teli szájjal is. Na, ha szeretnél velem találkozni, minden nap fél 2 körül megyek a kajámért. :) Csók!