Wednesday, July 23, 2008

Ossze-vissza elet

Azert nem lesznek ekezetek a mondandomban, mer nem abban az orszagban vagyok, ahol vannak ekezetek. Kicsit zsufoltra sikeredett ez a nyar, de ennek keveske koze van sajna a tervszeru piheneshez. Fokent 3 orszag kozott ingazom, es emiatt ezen a nyaron a MAV Zrt.-vel toltom a legtobb idot, ez megerne egy kulon postot, de nem akarom kibillenetni magam a jelenlegi lelki egyensulybol. Egyik orszagban vezetni tanulok (nagyon elveztem mind a 3 km-t, amit megtettem), masikban baratok meg munka, harmadikban fokent kikapcs. Munka alatt most a szeptemberi tanev kezdesre keszulest ertem, plusz anyaggyujtest a szakdolgozathoz. Kozben elobukkantak nem vart tulajdonsagaim, kenyszeres rendszerezes: meloban, privatban... dobozolom az eletem. A valtozas tovabbi jelei: nem birom melegen fogyasztani a kavet, mar csak jegesen iszom (ha fazom, akkor is :)), senki sem birna satorban alvasra kenyszeriteni - a fesztival buzi eletmod 24 eves koromban tragikus hirtelenseggel hunyt el, mar kepes vagyok eddig gyujtogetett kacataimtol egy laza mozdulattal megszabadulni (persze, csak mert nem illenek a rendszerbe - lasd dobozolas), ill. teljes lelkesedest tanusitok a munkam irant (lehet pillanatnyi elmezavar is a munkaszunetnek koszonhetoen). Fogytam is. A Tatraban meg havazik. Ha eszembe jut meg vmi ehhez hasonloan felettebb erdekfeszito, mindenkepp megosztom.

No comments: