Friday, October 17, 2008

Pihenő

Beteg vagyok. Az orvosok sem tudják, mi bajom van. Mert még nem mentem orvoshoz. Ha hétfőig nem javul, el kell mennem házidokit látogatni, akinél azóta nem jártam, hogy pár hónapja a nővérke rémületében majdnem izomból tépte ki a Népszabadságot a kezemből. Hogy ilyet ne tegyek. Hogy nem lehetek nem jobboldali gondolkodású, hisz olyan kedves lány vagyok. Pedig én csak Népszabit olvastam. Nekem az ilyen egyszerű dolgok ilyen egyszerű jelentéssel bírnak. Ez akkor annyira sokkolt, hogy azóta nem mertem beteg lenni. De most fekszem, átlagban napi 10-16 órát alszom, sokat látogatom a lakás legkisebb helyiségét és a nap nagy részét összegörnyedve töltöm. Azt hiszem, Bél Flóra kisasszony megint megadta magát. De ezen is túl leszek. Holnap kötelezően egyetemre megyek, úgyhogy reggel 8-ig mindenképp meg kell gyógyulnom.

No comments: