Wednesday, November 7, 2007

A Nagy Sírás

Nem titkolom, hogy érzékeny ember vagyok. Nagyon érzékeny. Ezzel megbékéltem, mert sokszor vált hasznomra, többször, mint ahányszor azt éreztem, teljesen fölöslegesen nyitottam ajtót magamban valaki számára. Tényleg nem tartom rossz dolognak... de hogy eddig A Nagy Fogyás minden egyes adásán elbőgtem magam, az már nekem is sok. De annyira átélem ezeknek az embereknek a szomorúságát, küzdelmét.

Szerintem jó ez a műsor. Végre úgy tűnik, valós segítséget nyújt egy valóságshow. Azt nagyon sajnálom, hogy megtartották a kötelező show-elemeket, ill. -szabályokat, és ennek is köszönhetően a többség valószínűleg visszahízza majd a műsor ideje alatt leadott kilókat. Ez a versenyszellemet erősítő attitűd valahogy nem akar szűnni, soha semmilyen kontextusban. Pedig szerintem az sokkal érdekesebb lenne, ha mindenki maradhatna a végéig, és mindenki sokat fogyna. Nem hiszem, hogy úgy kevésbé látványos lenne. Sajnálom.

Norbit pedig határozottan megkedveltem. Fitnesz Alexandra meg közömbösebb lett mint eddig, olyan semmilyense.

No comments: