Tuesday, September 4, 2007

Békávé

Elmaradt a sztrájk. Éljen, éljen, tudtam dolgozni! :) Igyekszem minden egyes bkv járműre való felszálláskor magamba végigmormolni, hogy azért nincs bérletem, mert már múlt hét közepe óta kölcsönből élek, és a péntekre várt fizetés végül csak ma érkezett meg, de mivel ma 7-ig dolgoztam és Thökölyn lévő otp bezárt, és nemtom miért nem tudtam bejutni a 0-24-es bankomathoz, ezért most így nagy hirtelen nem tudtam bérletvásárlást improvizálni... Csak arra gondolok, hogy úgyis belém fojtják az első három szót, és nekik lesz igazuk, és akkor még mindig marad a járműről leugrás, de ahhoz meg se pofám, se kondim. Persze, hogy kifizetődőbb hazudni, és volt már rá példa, de ez akkor is olyan macera. És ha belegondolok, hogy fizetésem egy tizedét bkv bérletre költöm, amiért cserébe lószar a szolgáltatás... így az is macera, ha megveszem. Bár mondjuk inkább ide, mint a hitgyülibe, de ez egy másik témakör. Meg szerveznének sztrájkot inkább télen, mert akkor talán mindegy is, hogy vannak, vagy sem. Azt hallottam, hogy ez a mostani megmozdulás amolyan erőviszony felmérésnek is tekinthető, dolgozók tudni akarták, meddig mehetnek el az új vezetéssel szemben.

Ma szerencsére nem láttam karszalagosokat, ők lehet, hogy mégiscsak beszüntették magukat. Amúgy az ellenőrös sztorikért mindig odavagyok, mert általában kacagás a vége. Ami meg fura, hogy a külföldiek, turisták szájából elég gyakran hallható, hogy a budapesti tömegközlekedés nagyszerű. Biztos csak mi vagyunk túl nagy igényűek. Mondjuk tényleg nem olyan gáz a helyzet, mint amilyet "elvárnánk" ettől az országtól, de azért van mit pofozgatni rajta.

2 comments:

stormtrooper said...

Bérlet.....jegy....légkondi...
Én azzal érvelnék hogy miert vegyek bérletet ha még lékondira se fussa :) na jó nem vagyok ilyen meghunyaszkodok aztan go with the flow....

Kicsi vs BKV
2 0

Heni said...

Ha a piros metron jársz ervelj nyugodtan azzal, hogy az Örsön léptél be a birodalomb es nem megy a jegykezelö.Mert igy van mar majd 2 hete.