Friday, October 12, 2007

Parfüm

Csak pár éve kezdtem - pénztárcámhoz mérten - jelentős összegekkel támogatni a kozmetikai ipart, ezen belül is a déjem nevű vállalkozást, imádok ott vásárolni, mindig találok valamit, amivel szépség-tunningolhatok. Pár évig nem volt kardinális kérdés a parfüm kiválasztása, mert nőcsökevény koromban évekig egy illatot használtam, később pedig mindkét imádott illatokkal teli üvegcsét ajándékba kaptam. De most váltani fogok. Elfogyódott ugyanis. Azért nem vagyok otthon a parfümökben, mert ragaszkodom a jól beválthoz, és általában nem nagyon hoz lázba a további szagolgatós keresgélés. De most kifejezetten újat szeretnék. Hogy segítsek magamon, szűkítettem a kört, igy e. Holnap ki is választom a megfelelőt.

Bizonyos körökben ördöginek tartják a parfümöket, mert elnyomja az ember természetes illatát. Én meg úgy vagyok vele, hogy se normál távolságról, se messziről nem érzem senki saját illatát, ha pedig érzem, az általában gáz (görény effektus). A parfüm meg igenis bemutatkozás, ízlés tükör. Ha az ember eljut már bizonyos helyzetekig, persze, hogy kiderül milyen illatok szivárognak ki a másikból. Mondom, illat! :)

No comments: