Tuesday, August 21, 2007

Smoke on

Hogy mit jelent nekem augusztus 20.? Nyilván Red Bull Air Race! Persze, tisztában vagyok vele, hogy nem túlzottan kötődik az ünnep jelentéséhez, nekem mégis a legnagyobb esemény ezen a szép napon. Egyes szent emberek szent mivoltát különben is megkérdőjelezi minden porcikám. Tudom, István király sokat tett a nemzetért, de hogy szentként tiszteljek valakit, akinek olyanokhoz volt köze, hogy felnégyelés, ólom a fülbe... hááát, nem tudom, inkább nem. Viszont az air race-en nincs mit piedesztálra emelni, egyszerűen izgalmas és színvonalas verseny, ennyi, nem több. Már a légi bemutatótól is elérzékenyültem, annyira lenyűgöznek ezek a repülő csodák. :) Nagyon vártam már, hogy újra a Duna fölött száguldozzon ez a sok őrült. Sajnálom, hogy Besenyeinek nem jött ki a lépés, de nekem Mangold is nagy kedvencem, így örültem az eredménynek. Egyébként meg szerény véleményem szerint senki ne gondolja, hogy az őrületesen jó szervezésnek köszönhetően most már nagyon jól tereltek volna tömeget... ennyi emberrel szerintem már nem lehet mit kezdeni. Csak amennyire láttam, mindenkinek benne volt a zabszem a seggében, és ha jött egy fuvallat, a tömeg egy része finoman eloldalazott a kijáratokig. Mi is.

No comments: