Wednesday, May 23, 2007

Nekem a bútor

Úgy vagyok én a bútorokkal, mint Gombóc Artúr a csokival... a hálószoba, a nappali, az irodai, a bükk, a fenyő, a cseresznye, az akciós, a luxus, a hasznos, a felesleges, a modern, a klasszikus... bármi jöhet. És el kell mondjam, hogy egy bútor kánaánba költöztem. Mármint nem a lakás az, hanem a kerület, ill. a közvetlen környezet. Csak íróasztalért már vagy 6 helyre elmentem (a legtávolabbi 4 megálló volt), és végül egy potenciális 7.-ben veszem meg az áldozatot - neten választottam ki. Hogy ez ilyen fészekrakó ösztön humán formába öntve, vagy szimplán a vásárlási mánia egy mellékága, nem tudom. Mindenesetre bútort ide minden mennyiségben!!! Nagy a pofám, de gyakorlatilag kb. 10 nm-en tengetem mindennapjaimat, ígyhát sok mindent nem tudok ide bezsúfolni. Kár.
Mindegy, az összegzés, hogy lesz íróasztal (egyszercsak hirtelen majd szék is), kagylófotel viszont egyáltalán nem, mert az felborul (by Sanyi) és 13.000 Ft még nem indok, újságtartó (ami tudom, hogy nem bútor!!!) egyelőre még csak projekt, és falvédő sem ártana, bár inkább faltakarónak nevezném (mert a falvééédelem az spesziális téma, főként ha van mit védeni...), no és ugye a matrac. Szentül hiszem, hogy 3 hete azért nem néz felém a kutya sem (jóvan voltak, de nem ittalvós jeggyel), mert nincs matracom. Ha lesz, minden megváltozik. Egy csapásra. Vagy fújásra.

No comments: