Tuesday, May 29, 2007

Fogyni, megyünk fogyni

Súlyt szeretnék csökkenteni. Jó, ez így nem igaz, inkább alakformálni. Vagy mindkettőt. Ez az 5 éves terv. Pár éve - némi anyagi juttatás ellenében - írtam egy szakdolgozatot az Obesitas (elhízás) terápiás lehetőségei címmel. Mondjuk egyetlen sorára sem emlékszem már, de ha nagyon erőlködnék, talán eszembe jutna néhány bölcs gondolat. Ehhez képest viszont elképzelésem sincs, számomra melyik lenne a leghatékonyabb módszer. Tudom, hogy nem vagyok elhízva, de a kiköpöm a tüdőm a bármilyen lejtőn fölfelé és a nem tudom begombolni a nadrágomat számomra jelentős érv. Nyilván mozgás meg étrend változtatás, de ebben sem vagyok biztos. Mindkettő időt és elég jelentős koncentrációt igényel, s én egyikben sem bővelkedem életem jelen periódusában. Így viszont nyilván mi a francot akarok?!
Olvastam a hávégében a 15 okosat, hogy hogy is kellene megoldani ezt a fogyás dolgot, de valahogy semmi sem győzött meg igazán. Kedvenc pontom: "Ne evéssel harcoljunk a stressz ellen! Egy cukorka elmajszolása helyett inkább lapozzunk bele egy jó könyvbe, hallgassuk meg a kedvenc zenénket, vagy hívjuk fel egy barátunkat." Jó'van akkor.

No comments: