Friday, June 8, 2007

Baba TV

Persze véletlenül ezt is a balkánról hoztam... fogtam. Illetve ott láttam először. A Baby TV nevű csatorna kedves ötlet, amit muszáj népszerűsítenem. (Jelzem, küllemre a Belga honlapja is hasonló.) Hogy eleve infantilis vagyok-e, vagy ezt az ingergazdag környezetet nem bírom már elviselni, nem tudom, mindenesetre órákig bírnék ülni a képernyő előtt ezt a csatornát bámulva. Tán még a nyálam is kicsöppenne... Rendeltetésszerűen még nem próbáltam ki, nincs ugyanis gyerekem, akinek megmutathatnám, illetve akiken tesztelhetném, azok sajna nem látják. Van benne némi fejlődéslélektani túlkapás (néhol kirakhatnák a piros karikát, hogy 4;5+), de azért látszik, hogy szakemberek válogatják, készítik a műsorokat. Szóval, van az a csatorna, amiért megengedném a gyerekemnek, hogy már ilyen kis korban TV-t nézzen, ha rövid ideig is.

A másik ehhez kapcsolódó dolgot pedig Raimond Lap műveli, aki babáknak ír zenét. A biztonság kedvéért én is beszereztem 3 albumát. Hallgatni is szoktam. :S Hát, ez van. Még a Holdfény szonáta is meg van babásítva. Közben meg megy a gügyögés-gagyogás. Legalább tudom, hová nyúljak, ha tényleg szükség lesz rá. Amúgy szakmailag is érintett vagyok, nem mindegy, mit hallgatnak a gyerekeim az oviban. Van, amitől teljesen megőrülnek, van, amitől én dobom be a törölközőt.

Éljenek a babák! Babies for president!

No comments: