Friday, June 29, 2007

Sum, som, sem, sam... vagyok

Három és fél napra elpusztult az internetem. Jaj. Jaj. Jaj. Ezen kívül szülőhazámban nem lehet szénsavmentes ásványvizet kapni, pontosítok: a környéken lévő 5 üzlet egyikében sem. Pedig urológiai utórezgéseim igencsak megkövetelnék. Van viszont 13%-os gyümölcstartalmú gyümölcslé és olyan is akad, amelyikre nem merték ráírni ezt az adatot - nem találtam, bárhol kerestem. A faluból napi 6 busz járat megy ki, ugyanennyi be, vagy eggyel kevesebb... De a városba' mán van teszkóu, meg lidli is lesz. Hass, alkoss, gyarapíts!
Voltam olyan béna, hogy hazajöttem egyetlen könyv és a laptopom nélkül. Most már ott tartok, hogy általános iskolásoknak íródott oktatási segédanyagokat olvasok. Nem mintha fölösleges lenne, mert rájöttem, hogy semmit sem tudok a történelemről. Már Mao Ce-tungról olvasok, szóval ez ilyen gyorstalpalónak számít.

Még 7 nap, aztán irány Budapest.
Addig meg na Slovensku po slovensky. Szlávok, keveredjetek: živeli, slováci!

No comments: