Monday, June 4, 2007

Zzzzzz

Arra lennék kíváncsi, hogy miért ébredek hulla fáradtan, akármennyi órát alszom is. Igaz, 10 óra után már szenvedek a fekvéstől, és érzem, hogy fel kell kelnem, de fittnek nem mondanám magam ilyenkor sem. Feltételezem, hogy tán bennem van a hiba, és nem önmagában az alvásban. Mert szerintem van olyan ember, aki kifejezetten kisimult egy-egy pihenéssel töltött éjszaka után. Szóljon, aki látott már ilyet. Mondjuk elképzelni sem tudom azt az állapotot... Bár rémlik, hogy az 5 és fél óra az valaha kielégítő volt, csak mostanában nem kísérletezem. Meg aztán ha lefekszem éjfélkor, én föl nem kelek fél 6-kor csak azért, mert annyi elég. Annál én jobban szeretem nehezíteni az életemet. Meg aztán hogy számolom ki? Mert amikor beállítom az ébresztőt, még nem tudom, hogy onnantól számítva, mikor alszom el. De akkor honnan tudom az 5 és fél órát?! Na, mindegy, csak belezavarodom.

És hogy a ringatás milyen eszeveszett módon hiányzik... Pici koromban egy hatalmas párnán ringattak, és ezt valószínűleg nagyon tudtam értékelni. Aztán hosszú évekig (szerintem alsósként még bőven) úgy aludtam el, hogy ringattam magam. Mer' ha senki nincs, ki elringasson...
Mióta allergiám van (ezt amúgy tudományosan alátámasztva most már véglegesen és személyesen diagnosztizáltam - megfellebbezhetetlenül), azóta meg horkolok is, amikor hozzájutok némi levegőhöz. Van, hogy a saját horkolásomra ébredek. Az milyen szar. Legalább az illúzió maradna meg. Nekem. Na, sebaj, most már kezdődik a kezelés meg a poratkátlanítás, és minden megoldódik.

Ma olyan fáradt vagyok, hogy semmi maradandót nem tudok alkotni, lassan le is fekszem. Az jutott még eszembe, hogy olvassunk Huxley-t, mert az jó, és Szerbiában Oldos Hakslinak hívják, amitől majdnem összepisiltem magam. Utópiás, pszichedelikus, megmondós.

Illetve a hétvégén egy 50 m-es kilátótorony mozgott alattam, ami egy erősen tériszonyos ember életében nagy trauma lehetne. De nem is akarok róla beszélni. Meg nem is volt trauma. De azért zabszem effektus megvolt.

(Most tudatosítottam, hogy a legutóbbi 4 postom képei közül 3-on meztelen seggek vannak. Jaj, Freud vajon mit mondana erre...)

No comments: