Wednesday, June 13, 2007

Egy Kiss Erzsi

Olyan rég volt már szó ajtónyitogatókról, művészekről. A csúcsok csúcsán nálam Kiss Erzsiék csücsülnek, akik - nem tudom, miért, de - itthon nem túl felkapottak. Persze, rétegzene - de én ezt a kifejezést sosem értettem. Nem egy homogén réteg kedveli őket, az teljesen biztos. Számomra pedig a "tuctuc"-ék, ill. "nyárieső-szerelem-úgyfáj"-ék képeznek réteget, környezetemben pedig megközelítőleg sem tömeget. Mindegy, a lényeg, hogy szerintem sokan igenis szeretik az igényes zenét. Nem mindenkinek ugyanaz jelenti az igényeset, de amennyire az ízlés és vélemény szabadságának hírnöke vagyok, pont annyira nem értem, hogy nem szereti mindenki Kiss Erzsiéket. :) Nem csak a zenéjük egyedülálló, de előttük nem hallottam senkiről, aki egy saját maga által kreált nyelven énekelt volna. Eredeti, és jól is hangzik. Chill out, világzene... ez egy ideje egyébként is divat, úgyhogy mindenki, aki rétegnek érzi magát, hallgasson Egy Kiss Erzsi Zenét!

- Ti mindannyian egyéniségek vagytok.
- Mi mindannyian egyéniségek vagyunk.
- Én nem...

1 comment:

Anonymous said...

Keep up the good work.