Monday, July 16, 2007

Ha pici

Elégedett vagyok testem minden porcikájával, és a decolent sem én szedem, hanem más valaki, aki nem én vagyok. (Huhh, sztem elhitték!) Ha esetleg valaki nem ért csehül, annak elmondom, hogy ez egy olyan gyógynövényekből összekutyult készítmény, amely inkább drága, mint nem, de sokak szerint hatásos mellszépítő szer. Hogy feszesebb, meg nagyobb, meg ilyenek. Az eredmény elvileg 4-6 hét után látszik, ami azért jó mert egy normál dobozban pont 4 hétre való van. Nyilván nem marketing fogás. Vehetsz 3 havi adagot is, mert az sokkal jobb és így olcsóbb is. Kb. annyira, mint amikor a McDonald's-ban azt akarják veled elhitetni, hogy ha a szendvicshez veszel kólát és sültkrumplit is, amit egyébként adott esetben nem akarsz, akkor is olcsóbban jössz ki. Dögölj meg, értsd meg, hogy spórolsz!!!

De nem fikázok, hátha tényleg hatásos a szer. Aki azt mondja, neki tetszik a kis mell, az hazudik. Kivétel nélkül. De ez tényleg kegyes hazugság - amiből meggyőződésem, hogy összesen csak 2 vagy 3 létezik -, ezért nem is elítélendő. :) És ezért a másik oldal meg jogosult arra, hogy melleket hazudjon. Ööö. Igen, ezért. Különben valahol olvastam, a nőknek miért lett kerek mellük az evolúció során. Egyik magyarázat szerint, mivel elődeink hátulról oldották meg a közösülést, később az újabb, modernebb :) pozíciónál hasznosnak (izgatónak) bizonyult egy fenékformájú (!) kebel. A másik magyarázat a szoptatással függ össze: kerek mellet cumizva könnyebb az újszülöttnek nem megfulladni (szépen fogalmaztam). Nem tudom, mindkét dolog sántít. Valójában mindegy. A duá, a diá...

2 comments:

Lila Hagyma said...

Muhaha!!! A kép nagyon szép, de én ezt már elértem. Zsenge ifjú koromban egy kis gyúrással, azóta meg sok-sok pizzával és koleszteringyönyörökkel... bár, kicsit kezdbelógni a mellem :D plöttyenik!! Talán nem ártana ez a szer...

De ciki lenne egy pasinak ilyent szedni, vagynemdebártalán???:D

Kicsi said...

Semmi sem ciki! Vállald fel önmagad! Merj nagyot álmodni! Akár versenyezhetnénk is... sőt: inkább ne. :) Én lennék a hibás, ha véletlenül tejmirigyed is nőne.